Priser |
||
Forbedrede
forgaffeldæmpere -
forberedt for "cartridge emulators" (sæt af 2) Pris uden og med emulators Flere oplysninger på min YouTube-Kanal Ved bestilling opgiv dette mål (klik) Ligeså skal oplyses om det er med en eller to tætningsringe. Tætningsringe og fjeder fra den originale dæmper genbruges og er altså ikke med i sættet. |
950
kr 1350 kr |
|
Hovedcylinder
ombygget med stempel i ønskestørrelse (inklusive pakninger og fjeder - som desværre er blevet ret dyre) |
850 kr |
|
Bagsvingeraksel
med nålelejer
eller kunststofbøsninger - nyt forbedret design I modsætning til andre aksler, er denne overfladehærdet og har fuld diameter i hele længden, hvilket gør den stivere. Det store gevind og møtrikkerne er lavet i rustfrit stål, så de ydre dele holder sig pæne. Akslen er lavet til brug i forbindelse med understående forbedring, men kan også med fordel bruges uden denne modifikation: |
1000 kr |
|
Montering af
stelbøsninger til
afstivning af bagsvingermontering (inklusiv ovenstående aksel og
nålelejer). "Fra"-prisen er hvis jeg får stel og bagsvinger i adskilt (og rengjort) tilstand "Reklamevideo" om problematikken - og den service jeg tilbyder |
fra 1800 kr |
|
NB: Særlig lang leveringstid |
Metaloliefilter
med fittings Om filtreringsevnerne sammenlignet med papirfiltre (uddrag af producentens testsammenligning): ...resultaterne for papirfiltrene varierede fra 48 my for det bedste filter til mere end 300 my for det dårligste filter. [...] Papirfiltre bliver målt på gennemsnit, effektivitetsprocenter og gentagne gennemløb, så et 10 my filter (som der bliver reklameret for på indpakningen) må faktisk lede partikler større end 50 my igennem. Det medicinske rustfri stålvæv vi benytter er ens over hele fladen og har en værdi på 35 my, hvilket betyder at intet større end 35 my må kunne komme igennem... |
1500
kr |
Styrleje med
koniske rullelejer
- underste leje (eller begge) |
550 kr (1000 kr) |
|
Cylinder udboring og honing | 450 kr 2 stk - 750 kr |
|
Lupo
stempler: ventiludfræsninger "Hele baduljen": ventiludfræsninger, letning, kompressionsriller - ca. 20 g. lettere/stk. Stempler koster omkring 400-600 kr/stk. alt efter producent og leverandør (2019). Giver ca. 400 ccm |
250 kr 400 kr /stk. |
|
Afdrejning
af
Kokusan-svinghjul og med
"Hartmut-modifikation" - ca. 950 g. lettere! Mere info om fordelene på min YouTube-kanal |
450 kr |
|
Letning
af primærdrev - ca. 450 g. lettere |
550 kr |
|
Letvægtsstødstænger - ca. 10 g lettere/stk |
185 kr 4 stk - 600 kr |
|
|
Koblingskruer
7075 Alu (sæt) med lige kærv... eller med sekskanthoveder - ca. 22 g. lettere/sæt |
225 kr 250 kr |
Letning af remhjul - ca. 90 g. lettere Letning af svinghjul - ca. 175 g. lettere (- kan variere virkelig meget, men de ender på ca. 1400 g.) (125 g. lettere for e-start svinghjulet) |
450 kr 525 kr |
|
Letning af
koblingsskål - ca. 70 g. lettere |
375 kr |
|
Ventilføringer - også på specialmål Udskiftning af ventilføringer og indslibning af ventiler og ventilsæder (inkl. ventilføringer) - pr. topstykke: - 2 topstykker: |
225 kr /stk 750 kr 1350 kr |
|
Gevindreparation i
topstykker - med messingbøsning |
700 kr |
|
Levering - henter og bringer gerne din Morini Dækker kørsel og arbejdstid. - "Mine kørte km" (- altså afstand til afhentnings-/leveringssted x2): |
3 kr/km |
|
Rengøring |
Får jeg beskidte dele, motorer
eller motorcykler, tager jeg mig særlig betalt for det. Det er et
"møgjob", ofte sundhedsskadeligt og der går uforholdsmæssigt meget tid
med det og i den forstand faktisk "spildt" mekanikertid, som
ligeså godt kunne have været gjort inden aflevering. Desuden går der
også en del
rensemidler til, som i sagens natur heller ikke er gratis.
Får jeg fx en motor der er smurt ind i kædefedt, olie og skidt, er prisen: |
500 kr. |
Specialopgaver |
Spørg
for pris |
@ Søren Høyer Hansen |